Thursday, August 27, 2009

Aku Tetap Aku...Hihihihi...Selepas & Sebelum...

Inilah kisah hidup ku.....huhuhuhuhuhu..........

kini aku mmm....x la gemuk sgt...tapi mmg gemuk pun....uwaaa uwaaa.......ni la gambar aku yg leh la kata yg terbaru.....gemuk kan????berat aku???malu la nak ckp....biarlah menjadi rahsia...hihihihihihi

dulu x la aku gemuk mcm ni.....nak kata slim x la slim sgt....tapi blh la.....badan aku naik bila aku mula kerja kat the store...yela...balik keje kul 10malam....sblm tdor mkn dulu....mkn lak bkn nyer tau mkn sikit2.....punya la byk...mana bdn x naik...ish ish ish........

ni masa dah keje dah tapi masa permulaan kerja la...hehehehehe.....slim la sikit dari sekarang.......

ha....ni la aku masa muda2 dulu...hihihihihihi...x percaya???btl la....ni aku la...ni la aku masa bljr kat uitm shah alam.....hehehehehehe..x la gemuk mcm skrg kan????tp x de la slim sgt...sedang2 la.....masa ni nak pembentangan projek ETR.....hihihihihi...aku sebagai pengurus bahagian Operation....hehehehehe.....bila la agak nyer aku nak kurus blk mcm ni....uwaaaaa................ma...tolong la anak mu ini....huhuhuhuhuhuhu.....

No comments:

Post a Comment